Tuesday, November 16, 2010

Wednesday morning and links to a quilt mystery from Friday to Sunday.


Flowers in daylight.















- 21.8 at 06.40 in the morning.It seems to be a clear cold day.The flower arrangements,made by our students,make our morning so good.The candle brighten up our breakfast time.
Enjoy the new day you too.

From Friday to Sunday I'm going to follow a quilt mystery on
www.quilt-design.no/gaate/2010_julegaate.htm

And a link to the designer where you also can see some fabric combinations,
http://mreteveian.blogspot.com

2 comments:

Lena said...

Vad fint du har det hemma hos dig. Du är så söt på din profilbild också.

Kul att vi hann talas vid rejält på den där bussturen till och från Luleå. jag saknar dig hemskt. Jag är glad att du har din vackra fast jag så sällan har tid att titta in och än mindre att kommentera. Men nu firar jag att första tentorna blev VG genom att på detta hämningslösa sätt ägna mig åt nöjen.

Lena said...

Din vackra blogg ska det stå. Min låne-Mac är underbar men ibland missar den bokstäver jag tryckt på.